1 vecka kvar snart, tagga !

Imorgon är det precis en vecka kvar tills vi åker, inte lång tid alls! Känner att jag snart måste börja packa min resväska, och när jag väl gör det kommer jag inte orka vänta något mer tills vi åker! Vi har ju som sagt sparat till den här resan ända sen 6:an, och nu är det äntligen snart dags att åka. känns overkligt, men fy satan vad roligt det kommer bli. Såklart kommer det komma upp en massa bilder dagligen under resan. Jag kommer ta med både min Iphone och dator så att jag kan uppdatera mycket. Jag vet dock inte hur det kommer bli för Erikas del, men om hon inte har tillgång till internät lånar hon väl antagligen av mig, så att vi båda kan skriva lika mycket. 
Men vi hörs när det är dags att åka, om inte tidigare vill säga.. ;)
/ Martina

Kommentarer
Postat av: Ola-Konny

Erika Gofika:3

2012-05-11 @ 19:01:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0