Lördag, sista dagen

Sen blev det lördag, sista dagen. Rätt tråkigt och många hade gärna kunnat tänka sig att stanna kvar längre, fast man hade ju ändå rätt ont i fötterna.. På morgonen började vi i alla fall med att äta en god frukost, och sen på dagen gick vi längs floden Sain och hade en rätt så chill dag.
På vägen längs floden stannade vi i lite affärer men varken jag eller Martina hittade något. När vi skulle äta lunch valde några att äta på en resturang (som Martina gjorde) och några andra (jag, Mathilda,Erik, Wanda, Clara, Sofia & Viktor) valde att köpa lite picknik på en affär och satte oss vid floden för att äta där. Jag, Clara, Wanda & Erik köpte jordgubbar och Nutella så doppade vi jordgubbarna i Nutellan och det va jäääättteeee gott! Sen köpte jag också en dubbelmacka och en fanta, inte den bästa lunchen kanske men det var ju trotts allt sista dagen! Vi hade i alla fall en jätte mysig sista dag och senare vid 4/5 eller något sånt åkte vi hem mot Sverige igen.
Hade inga bra bilder från den här dagen, men såhär ser i alla fall en fransk mataffär ut :))
Hade lite kul med Erik och några solglasögon den dagen också...hehe ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0